Bramy rolowane

Bramy rolowane

Bramy rolowane to idealne rozwiązanie do zamknięcia garaży czy witryn sklepowych. To systemy żaluzji, których pancerz zwijany jest wzdłuż prowadnic do skrzynki montowanej nad lub w otworze. Wykonywane z aluminium cechują się wysoką wytrzymałością i szerokim wachlarzem zastosowań. Bramy mogą być sterowane elektrycznie lub za pomocą korby.

Funcjonalność

  • dodatkowa wymiana powietrza w pomieszczeniu z wykorzystaniem profili wentylacyjnych
  • częsty przegląd i oświetlenie dzięki wykorzystaniu profili rewizyjnych ze specjalną przeźroczystą wstawką
  • różnorodne warianty montaż bram roletowych
  • szeroki wybór systemów sterowania, włącznie z systemem wykrywania przeszkód
  • podwyższona wytrzymałość wiatrowa

Zalety systemu

  • wytrzymałe na oddziaływanie opadów atmosferycznych
  • wytrzymałe na spadki temperatury
  • wytrzymałe na korozję
  • wytrzymałe i niezawodne
  • ekologiczne i lekkie

Warianty montażu z zewnętrznymi skrzyniami ochronnymi

Bramy montowane są w dwóch wariantach: z wykorzystaniem skrzyni ochronnej ściętej pod kątem 45 stopni oraz na konsolach. Wykorzystanie skrzyni ochronnej nadaje estetyczny wygląd zewnętrzny konstrukcji natomiast bez skrzyniowy montaż jest najbardziej celowy, kiedy bramy rolowane montowane są wewnątrz pomieszczenia lub umieszczone są pod zadaszeniem.

bramy-rolowane-1

Montaż naścienny

bramy-rolowane-2

Montaż na wnęce okiennej

bramy-rolowane-3

Wbudowany montaż
w otwór skrzynią wewnątrz

bramy-rolowane-4

Mieszany montaż
skrzynią na zewnątrz

Warianty sterowania

Wybór systemu sterowania bramami rolowanymi zależy od wymogów wobec wygody
sterowania, budżetu, wymiarów i wagi skrzydła drzwi.

bramy-rolowane-m1

Przekładnia korbowa

bramy-rolowane-m2

Mechanizm sprężynowy

bramy-rolowane-m3

Automatyczne sterowanie

System bezpieczeństwa „Czuła krawędź”
Przy pojawieniu się przeszkody w otworze bram roletowych i styku gumowej wstawki z przeszkodą działają wbudowane czujniki optyczne, które przez zestaw komutacyjny przekazują do bloku sterowania, połączony z napędem elektrycznym, sygnał do zatrzymania skrzydła. Następuje zatrzymanie ruchu skrzydła lub zatrzymanie i następny ruch skrzydła bramy w przeciwnym kierunku.